Gezondheidszorg
Uitbesteden ICT taken antwoord op zorgspecifieke problemen in gezondheidszorg.
U bent werkzaam in één van de belangrijkste en grootste sectoren in de Nederlandse economie. Door de diversiteit binnen deze sector en groeiende vraag naar zorg heeft u te maken met zorgspecifieke problemen, met name op ICT gebied.Als medewerker in de gezondheidszorg ondervindt u dat door tal van oorzaken de vraag naar zorg en de kosten toenemen. Debet hieraan zijn de toenemende vergrijzing, de toename van chronisch zieken, gereguleerde marktwerking en de invloed van economische ontwikkelingen. Omdat consumenten steeds vaker zelf hun zorginstelling kunnen uitzoeken wordt er van u verwacht dat u vraaggerichter en efficiënter werkt. Een oplossing hiervoor kan zijn dat u kiest voor het outtasken of outsourcen van ICT diensten aan ComPromise Domino.
Technologische ontwikkelingen dragen bij aan verbeterde efficiëntie in gezondheidszorg
Daarnaast krijgt u te maken met het feit dat voortgaande technologische ontwikkelingen in de gezondheidszorg kunnen bijdragen aan een efficiënte werkwijze en een hogere productiviteit. Gedacht kan worden aan betere beheersprocessen, maar ook aan verbeteringen op het gebied van domotica, radiologie en zelftesten voor preventie en screening.
Uitbesteden van ICT taken: een verstandige en veilige keuze
Deze en andere ontwikkelingen in de technologie in de gezondheidszorg en uiteraard de invoering van het Elektronisch Cliënten Dossier leiden tot een toename van belangrijke gegevens. Niet alleen dient u ervoor te zorgen dat deze vaak privacygevoelige data te allen tijde beschikbaar is; zij zal ook beschermd moeten worden. Kiest u voor het uitbesteden van bepaalde ICT taken aan ComPromise Domino dan kiest u er ook voor dat systeemuitval
niet meer voorkomt. Daarnaast zijn uw gegevens beschermd tegen virussen, hackers en brand- of andere schade. Om dataverlies geheel uit te sluiten kunt u besluiten om van deze gegevens een automatische back-up op de servers van ComPromise Domino te laten plaatsen.
Kies ook voor uitbesteden helpdeskondersteuning
U ondervindt waarschijnlijk elke dag dat de ontwikkelingen in de zorg zeer snel gaan en het gebruik van de juiste gegevens vaak van levensbelang is. Allemaal redenen waarom een zorginstelling een beroep zou moeten kunnen doen op deskundige helpdeskondersteuning. In een markt als de zorg uiteraard het liefst 24 uur per dag, 7 dagen per week. Ook helpdesktaken kunt u naast andere beheer- en onderhoudstaken uitbesteden aan ComPromise Domino.
Geïnteresseerd?
Voor meer informatie of prijzen kunt u contact opnemen met de specialisten van ComPromise Domino met behulp van ons contactformulier. Bellen kan uiteraard ook op telefoonnummer 088-7306300 of kom langs bij het ComPromise Domino kantoor in Assen of Leeuwarden en maak direct kennis de ICT adviseurs van het Noorden.
Gerelateerde links voor gezondheidszorg:
ComPromise partner van het Steunpunt NEN-7510
Meer informatie over Zorgplein Noord