ICT Helpdesk
Bespaar tijd en geld met de helpdesk van ComPromise Domino
Zakt u de moed in de schoenen als u een helpdesk moet bellen? Denkt u bij elk ICT probleem dat het weer veel geld gaat kosten? Kunt u de route ‘van het kastje naar de muur’ ondertussen wel dromen? Geen zin in ellenlange wachtrijen? Dan biedt ComPromise Domino uitkomst.Ervaar dat het anders kan. ComPromise Domino heeft een helpdesk met stuk voor stuk vriendelijke, gekwalificeerde helpdesk medewerkers die uw computer probleem als een uitdaging zien. Zij verlenen u telefonische assistentie en kijken indien gewenst op afstand met u mee.
Onze ICT helpdesk medewerkers zijn desgewenst 24 uur per dag, 7 dagen in de week bereikbaar. De mate van beschikbaarheid kiest u zelf: tijdens kantooruren, verlengde kantooruren of het klokje rond.
“ComPromise staat dag en nacht voor ons klaar. Dat is toegevoegde waarde.” – Gerard Schut
De ICT helpdesk van ComPromise Domino wordt bemand door minimaal 4 medewerkers waardoor de kans op een wachtrij minimaal is. Heeft u liever dat wij contact met u opnemen op een door u gewenst tijdstip? Ook dat behoort tot de mogelijkheden. Optimale flexibiliteit in bereikbaarheid. Een duidelijk overzicht van een passende ICT helpdesk oplossing voor uw bedrijf? Een offerte is vrijblijvend en ontvangt u binnen een werkdag.