Support

Heeft u een vraag of wilt u een storing melden? Neem contact op met onze helpdesk.

Ondersteuning voor u als gebruiker hebben wij bij ComPromise uitstekend geregeld. Wij vinden het namelijk belangrijk dat u altijd moet kunnen werken, waar en wanneer het u uitkomt. Ons helpdesk team bestaat uit enthousiaste medewerkers met passie voor IT. Maar bovenal weten zij als geen ander dat problemen snel en adequaat opgelost dienen te worden.

Direct contact met de helpdesk

De helpdesk is bereikbaar op werkdagen van 08:00 tot 17:00. Direct contact met onze helpdeskmedewerkers kan op verschillende manieren:

Telefonisch op telefoonnummer: 0592 – 40 55 73
Per e-mail via: helpdesk@compromise.nl

Hulp op afstand

Om uw computer op afstand over te nemen om werkzaamheden uit te voeren, is het noodzakelijk om de correcte Teamviewer software te downloaden en te starten. Klik hiervoor op onderstaande link. Het bestand moet u vervolgens uitvoeren. Onze helpdeskmedewerker helpt u telefonisch door deze procedure heen.

ComPromise QuickSupportTeamViewer QuickSupport

ComPromise Klantenportaal

Ga naar het ComPromise Klantenportaal voor een actueel overzicht van alle aanvragen en uitgevoerde werkzaamheden. Heeft u nog geen inloggegevens voor het ComPromise Klantenportaal? U vraagt deze aan met behulp van het contactformulier.

Wat moet ik nu doen?