Uitbreiding bereikbaarheid Helpdesk

Langere werkdagen, flexibelere werktijden, thuiswerken: allemaal ontwikkelingen waarbij de rol van computers en applicaties nog groter wordt. Niets is dan zo vervelend dat als er een storing optreedt, je eerst moet wachten totdat de Helpdesk bereikbaar is.

 

Goed nieuws

ComPromise heeft daar op ingespeeld door standaard de openingstijden van onze Helpdesk te verruimen. Vanaf 08:00 uur zijn onze helpdeskmedewerkers bereikbaar. Dus ook als je vroeger begint dan de gangbare 08:30 uur dan kun je bij ComPromise terecht voor assistentie bij  ICT-problemen. Omdat wij klanttevredenheid hoog in het vaandel hebben staan, en we signalen kregen dat klanten graag voor 08:30 uur onze Helpdesk wilden kunnen bellen, hebben wij onze openingstijden verruimd.

 

Wat kost dat?

Niets extra. Maak je reeds gebruik van 1 van onze diensten met ondersteuning van onze Helpdesk, dan kun je nu nog vroeger bellen. Dat is alles dat er wijzigt.

 

24x7 supportHelpdesk altijd bereik

Mocht u nog meer bereikbaarheid wensen in de vorm van 24 uur per dag, 7 dagen per week het klokje rond? Dan kan dat met de ComPromise 24/7 module waarmee u altijd ondersteuning kunt krijgen, ook ’s nachts en in het weekeinde. Uw account manager adviseert u graag welke Helpdesk bereikbaarheid het beste bij uw wensen aansluit.

 

Flexibel

ComPromise is van mening dat flexibiliteit een groot goed is. Wij proberen dan ook altijd mee te denken met onze relaties. Deze verruimde bereikbaarheid is daar een voorbeeld van. Zijn er nou nog andere wensen die bestaan? Laat het aan ons weten, wie weet wat we kunnen betekenen.