Helpdesk vragen
Eigen helpdesk vaak een belasting voor IT afdeling
De helpdesk van IT afdelingen van bedrijven wordt vaak te pas en te onpas benaderd door werknemers of klanten met allerlei vragen. Vaak is dit dermate belastend voor een IT afdeling dat er weinig tijd overblijft voor andere (vaak belangrijker) kwesties.Uitbesteden helpdesk vermindert druk op IT afdeling
Een verstandige oplossing is het om uw facilitaire servicedesk of helpdesk uit te besteden aan een ICT dienstverlener als ComPromise Domino. Hiermee neemt de druk op uw IT afdeling af, zodat meer tijd aan belangrijker zaken kan worden besteed. Door de inzet van technische deskundigen van ComPromise Domino is voortdurende kwaliteitsbewaking gegarandeerd. U blijft optimaal bereikbaar voor uw klanten bij meldingen, storingen, vragen, bestellingen of klachten.
De voordelen van het uitbesteden van de helpdesk:
- vaste kosten (u weet vooraf wat het u kost);
- permanente bezetting (dus ook bij ziekte, vakantie en in piekperiodes);
- meer tijd voor belangrijker zaken (u kunt zich concentreren op uw core business);
- dienstverlening van hoge kwaliteit (dankzij selectie, opleiding en ervaring);
- eenvoudig schaalbaar (wanneer u tijdelijk behoefte heeft aan meer capaciteit is dat geen probleem).
Geïnteresseerd?
Voor meer informatie of prijzen kunt u contact opnemen met de specialisten van ComPromise Domino met behulp van ons contactformulier. Bellen kan uiteraard ook op telefoonnummer 088-7306300 of kom langs bij het ComPromise Domino kantoor in Assen.