Zakelijk bellen via de cloud: VoIP Hosted Voice
Telefonie was nog nooit zo gemakkelijk!
Iedere organisatie wil zorgeloos kunnen bellen en optimaal bereikbaar zijn. Daarbij wordt bij voorkeur geen onderscheid meer gemaakt tussen vaste telefonie en mobiele telefonie. Daarvoor worden hoge eisen aan de telefooncentrale gesteld en wil men op alle vestigingen dezelfde telefoniefunctionaliteiten beschikbaar hebben. Nieuwe gebruikers moeten snel en gemakkelijk kunnen worden aangemaakt en wijzigingen moeten direct kunnen worden doorgevoerd. Immers, zodra er een interne verhuizing plaatsvindt of er een nieuwe medewerker in dienst treed, dan is het meer dan wenselijk dat de telecommunicatiefaciliteiten direct beschikbaar kunnen worden gesteld.
Wat is VoIP?
Steeds meer organisaties kiezen om bovenstaande redenen voor Cloud Telefonie of Voice over Internet Protocol! VoIP betekent kort gezegd spraak over internet of bellen via internet. De spraak wordt door uw telefoon in data omgezet en door de voor u ingerichte centrale naar het juiste adres gestuurd.
![]() | ![]() | ![]() |
|
|
|
Unieke voordelen van Hosted Voice
Deze geavanceerde Hosted Voice dienst biedt u naast het feit dat u niet meer in een telefooncentrale hoeft te investeren een groot aantal extra voordelen:
- U betaald per seconde en dus voor daadwerkelijk gebruik;
- U belt met uw collega’s overal gratis. Waar ze zich ook bevinden: thuis, op kantoor, mobiel of onderweg;
- Dure telefoonverbindingen van bijvoorbeeld KPN zijn niet meer nodig;
- U belt overal ter wereld goedkoper dan met traditionele telefonie;
- U heeft geen peperdure telefooncentrales of ongrijpbare onderhoudscontracten meer nodig;
- Er worden geen starttarieven in rekening gebracht;
- U betaalt per maand voor wat u gebruikt. Niet meer en niet minder.
Samengevat komen we eigenlijk uit op deze 5 punten:
- Geen hoge eenmalige investering voor een telefooncentrale;
- U betaalt alleen voor wat u nodig heeft;
- Mogelijkheid tot afkoop van telefoontikken (inclusief mobiele data);
- Functies eenvoudig gegroepeerd in veel voorkomende profielen;
- Geen technische beheerders op locatie noodzakelijk;
Voor MKB’ers is de integratie van vast en mobiel met behulp van Hosted VoIP een interessante optie. Hierbij hoeft er geen eigen telefooncentrale aangeschaft en onderhouden te worden, maar bevindt de telefooncentrale zich dus in de cloud. Voordelen zijn dat er bij deze oplossing wordt betaald per gebruiker, er gemakkelijk op- en afgeschaald kan worden en dat er op deze manier automatisch geprofiteerd wordt van technologische vooruitgang. Het resultaat is een professionele telefonieoplossing, zonder grote investeringen te hoeven doen.
Hoe wij dit doen?
Gewoon. Door gebruik te maken van internetlijnen en daar met behulp van Quality of Service (QoS) voor te zorgen dat de kwaliteit altijd optimaal is. Dit maakt het o.a. mogelijk om overal waar een internet verbinding is te kunnen bellen met VoIP. Maximale flexibiliteit dus.
Samen met onze partner Xelion hebben wij een zeer solide platform met enorme schaalbaarheid waarop alle telefoniefuncties zijn gebundeld. Hiermee bent u altijd verzekerd van de nieuwste technieken en maximale service tegen voorspelbare bedragen per maand.
Absolute garantie
Als vanzelfsprekend is de dienst Hosted Voice uitvoerig voor je getest op betrouwbaarheid, veiligheid en prestatie. Uiteraard is de Hosted Voice volledig redundant uitgevoerd. Een betere beschikbaarheid en betrouwbaarheid als met het Hosted Voice systeem van ComPromise Domino is niet mogelijk.
Eén van onze klanten, Medical Workshop, maakt al gebruik van onze telefonieoplossing. In deze klantcase kan je lezen welke uitdaging zij voor ComPromise Domino hadden en hoe dit is opgelost.
Overtuigd?
Neem dan vandaag nog contact met ons op. Ook al ben je nog niet overtuigd, contact opnemen is altijd mogelijk. Wij staan klaar om te helpen bij alle vragen over het bellen via de cloud, ofwel VoIP.